Friday, January 26, 2007

Czas na zmiany

I stało się to, co odwlekałem od jakiegoś czasu, czyli przenosiny z wordpress.com na blogger.com. Prawdę mówiąc decyzja jest trochę irracjonalna, ale chyba była potrzebna. Wordpress.com zaczął mnie zwyczajnie denerwować. Ciągłe zmiany, które stopniowo przekształcają ten serwis w komercyjną maszynkę. Wcześniej ukryte, od jakiegoś czasu zewszą atakują mnie zachęty do płacenia, czy to za dodatkową przestrzeń dyskową, czy dodatkowe opcje. Pewnie kwestią czasu będzie pojawienie się reklam na blogach, czego przedsmak mieliśmy już przy okazji domyślnego włączenia tzw. Snap Preview, którego szybko mogą reklamy wyświetlane w takiej formie.
Dlatego postanowiłem się przenieść. Dlaczego blogger? Bo wydaje mi się, że to platforma dojrzała, za którą stoi poważna firma, nie przesycona opcjami, konfiguratorami itd. No i chyba jest szybsza, bynajmniej takie jest moje pierwsze wrażenie.
A więc zapraszam do regularnych odwiedzin adresu archeodict.blogspot.com . Ostatnio częstotliwość pojawiania się wpisów spadła, ale przyczyny tego były "obiektywne" :)

No comments: